11. prosince 2014

ORIGAMI JEŘÁB

Byly to teď dooost krušné dny a po celou dobu jsem myslela tady na to prázdno, které se zvětšuje a zvětšuje. Včera jsem zdárně dokončila nejdůležitější část tohoto semestru, a tak jsem si konečně udělala večer pro sebe a čas na věci, které mě baví.
Né že by nebylo co dalšího do školy dělat, ale řekla jsem si dost.

Konečně jsem vytáhla plátěnou tašku, kterou jsem dostala na razítkovém kurzu, barvy na textil a jedno z mých nejoblíbenějších razítek.

Rozhodla jsem se jednu stranu tašky tímto razítkem porazítkovat a na druhou stranu nakreslit origami jeřába ve velkém. A s výsledkem jsem dosti dost spokojená.


Sice, když jsem svůj výtvor hrdě nesla ukázat do vedlejšího pokoje, tak maminka mi to pochválila, ale od její drahé polovičky jsem se dozvěděla, že je to značka kauflandu.


Moje origami obrázky zatím moc lidí nechápe, ale budou začít muset, protože jsem se do nich zbláznila a budu je teď mít snad úplně všude. :D


2 komentáře:

  1. Já nechápu, že je nikdo nechápe... Jak jako? Jsou krásní! Všechny Tvoje origami výtvory.

    OdpovědětVymazat