22. listopadu 2014

RAZÍTKUJEM

Za mým druhým workshopem jsem tentokrát cestovala do Prahy vyrobit si vlastní razítka.
Pořádala ho bezvadná Myyna. Její blog čtu už přes rok a je snad můj nejoblíbenější! .)
 
Myynu jsem chtěla navštívit a poznat osobně u dlouho a tohle byla skvělá příležitost.
 
Nachystala jsem si asi dvacet obrázků jako předlohu.. jo dost.. ale bylo supr mít na výběr.
Razítek jsem stihla udělat šest, což jsem ani nečekala. .)
Domů si nakonec vezu papírovou lodičku, diamant, sobíka, veverku, pandu a origami jeřába.
Veverku vlastně ne.. tu jsem nechala ve Veverkově ulici. .)
 
Technika byla lehčí než jsem čekala a jsem moc ráda, že konečně vím jak na to a můžou nastat všechny mé razítkové plány. .)
 




 
Z kurzu odjíždím sice unavená, ale se skvělou náladou! A tak to má být. .)
Myyně ještě jednou moc děkuju, bylo to supr odpoledne!
 


8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! Mě se asi taky líbí nejvíce společně s jeřábem .)

      Vymazat
  2. Tak už vím, čí ta nádherná razítka byla. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. pekne :) ja som kedysi rada peciatkovala :)

    Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat