15. prosince 2014

TAŠTIČKY

V pátek mi mamka udělala rychloopakovací kurz šití na šicím stroji a hned jsem se vrhla na šití malých taštiček, které by se daly použít jako kosmetické, nebo jako pouzdro, nebo vlastně na cokoliv.


Ušila jsem přes víkend čtyři taštičky a minimálně dvě z nich poputují někomu pod vánoční stromeček.
Kdo jiný vám odpustí začátečnické nedokonalosti než babičky, že ano. .)

Můj úplně první pokus dopadl docela nesymetricky a netvarově, ale nakonec to má v sobě taky své kouzlo.

Ano. Takový tvar měla mít i ta první taštička. :D




Diamantová.


 Nakreslení lodičky mírně nevyšlo. Nevím jestli to bylo barvou nebo šikovností, ale celá se mi rozpila.



Přes svátky budu ve volných chvílích dál trénovat a pokud se budou výsledky zlepšovat, poputují možná i na fler. .)

Hezký začátek týdne! .)

6 komentářů:

  1. Jsi moc šikovná, také přemýšlím nad tím, že bych začala šít. Nejvíce se mi líbí ta s diamantem a poslední s loďkou.
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do toho běž! Člověk má z toho pak mnohem větší radost, než když si to koupí v obchodě .)

      Vymazat
  2. Rozpačitá lodičky je super, páč vypadá jakoby právě doplula. Takže výsledek lepší než záměr :-) M.

    OdpovědětVymazat