19. listopadu 2014

PLUGS, TUNNELS

Díry v uších jsem si začala dělat v patnácti. Se schválením rodičů! :D Bylo to samozřejmě něco ve stylu: "Mami to bude jen 5mm a v jenom uchu, to nepůjde skoro vidět a když se mi to přestane líbit, tak se takový rozměr smrskne zpátky." 

Jo.. 5mm v jednom uchu. V osmnácti to už bylo v jednom deset a v druhém dvanáct. 
Teď v jednadvaceti mám v obou 12mm. Dospěla jsem a zvětšovat už je nebudu. :D
Ale rozhodně jsem nedospěla tak, že bych si plugy vytáhla, díry si nechala zašít a začala nosit normální náušnice.

Nebyla bych to já.. vlastně ani nevím jaké náušnice bych nosila. 


Navíc si myslím, že moje uši nikoho nepohoršují. :D 
Stejně většinou nosím rozpuštěné vlasy, takže..
Někteří to ví, většina nejspíš ne..
Někteří si všimnou hned, většina si nevšimne vůbec..

No tak to by bylo vše k objasnění mých uší. :D

Nakoupila jsem si pár kostek různých barev fima a postupně z něho vyrábím, co mě napadne a co se mi líbí. Objevila jsem i hyper levné kamínky, a tak se rozhodla vyrobit si z fima svoje vlastní plugy do obou uší a nekupovat je na netu za šílené pálky.

Uválení a ušmudlání přesně toho rozměru sice nebyla záležitost na chvilku, ale rozhodně to stálo za to.
Teď se za své uši tím tuplem nestydím! 

Zjistila jsem, že si neumím moc hezky vyfotit ucho. :D
Navíc do školy i ze školy chodím buď za šera, nebo za úplné tmy, takže vyfotit to jakš takš normálně a ještě před stolní lampičkou.. nadlidský výkon! 



Rozhodla jsem se tu vložit fotky i z dřívějška. Při procházení fotek jsem zjistila, že jsem to dokázala vyfotit v pohodě docela normálně. 

Vpravo nahoře můj nejmenší tunel. Ne nenašla jsem normálnější fotku. :D
Vlevo dole zase největší, co jsem kdy měla. Ten šel ale rychle pryč znovu na menší. .)

A mé nové plugy .)


6 komentářů:

  1. Já jsem měla malé a k tomu neustálý pocit, že si to furt musím mýt a že to smrdí. :D Naštěstí to zarostlo, na holkách mi to nad 1 cm přijde už antisexy, takže dál neroztahovat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Smrdí to právě, když se to nemyje. Umývám každý den při sprše a v pohodě. :D A dál už nejdu, už jsem na to "stará" :D A tahle velikost mi na mě přijde tak akorát .)

      Vymazat
  2. A já to mám jednoduchý, v uších nenosím nic :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já jsem přesně ta, co si jich vůbec nevšimla :D

    OdpovědětVymazat