17. listopadu 2014

LOVE / FUCK

Procházela jsem obchodním centrem a uviděla ve slevě obyčejné bílé triko. Zamyslela jsem se a uvědomila si, že žádné obyčejné bílé triko nemám a mohlo by se hodit, kdybych chtěla někdy vyrazit obyčejně. No.. a už jsem ho nesla k pokladně..

Ještě ten den jsem navštívila mou oblíbenou galanterku, kde se ráda koukám, sbírám inspiraci a vymýšlím nové nápady. 


A při téhle procházce jsem zahlídla ve stuhách a stužkách stužku v podobě spojených srdíček. 
Líbila se mi a přemýšlela jsem, co bych s něma provedla.


V ruce mám tašku s obyčejným trikem.
Srdíčka by se dala nastříhat a nepravidelně našít na obyčejné triko!
A už jsem zase kráčela k pokladně.


Použila jsem:
bíle triko
fůru srdíček
vyšívací kruh 
niť a jehlu
kouzelný mizící fix
nůžky

Rozložila jsem si tričko, nastříhala srdíčka a začala je nepravidelně rozmisťovat.
Připadalo mi to nudné.. V tom už za mnou stála mamka a zpoza mého ramena pozorovala.
Tím začala společná konzultace, co teď.

Tak tam napíšu nějaký nápis. 
Třeba LOVE? No.. hned jsem si uvědomila, že LOVE tam určitě nechci.
Nosit na tričku nápis LOVE celý ze srdíček.. to bych prostě nebyla já.
Zpoza mého ramene se ještě ozvalo, že by to bylo naivní.

"Tak FUCK?", navrhla jsem před mamkou trochu nervózně a setkalo se to s docela nečekaným úspěchem, že teda jo, proč ne.
A teď to teprve budu já. 
Ve spojení nápisu a srdíček vidím dooost smyslů.

Na tričko jsem si nápis rozložila a nasměrovala doprostřed. Ohraničila si ho fixem a spodní část každého srdíčka taky ohraničila.
Tričko si pak oblíkla, abych viděla, jestli nápis nebude moc nízko ani vysoko. Tohle jsem naštěstí trefila na poprvé.


Pak už jsem vzala jehlu a niť a srdíčko po srdíčku přišívala.

První písmeno byla katastrofa a celé se muselo vypárat a našít znovu. 
Naštěstí jen to jedno a další už byly v pohodě.



Na to, že jsem v tomhle začátečník, tak jsem se svým výsledkem dost spokojená! .)
Jen bych to příště udělala asi na tmavší triko, co myslíte? .)

Nové triko má svůj docela dlouhý příběh, ale závěrem nakonec stejně je, že mi ve skříni opět chybí obyčejné bílé triko.

6 komentářů:

  1. Tak to si děláš p.del! :D :D :D Vtipný! Vem si ho na kurz v sobotu, hi hi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díkis! :D No.. jsem na něj tak pyšná, že ho teď snad ani nesundám. :D Babička se mě ale dneska zeptala, co to znamená.. hodně jsem lapala po dechu. :D

      Vymazat
  2. Héj, to je super diy! :) Mě se to líbí na bílém, je to takové barbínovské. Hlavně v něm přijď i na vánoční márket do Cooltouru! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! .) Je pravda, že to nakonec na tom bílém asi je vončo! :D Pokud se na do cooltouru 21.12. dostanu, tak jedině v něm! :D

      Vymazat
    2. Ok, poznávací znamení je tedy jasné, doufám že tam budu taky. :D

      Vymazat