13. srpna 2014

DIY LETNÍ TÍLKO

Jednou když jsem procházela pánským oddělením v háemku a viděla slevy tílek za 70 korun. Po jednom jsem chňapla, že bude dobré na přehození přes plavky a tak. 
Tři týdny leželo ve skříni bez mého povšimnutí, a tak jsem se rozhodla ho trochu vylepšit. Třeba to zabere a stane se mým oblíbeným kouskem ne? .)


A tak se i stalo! .)
Nejraději bych ho nosila každý den, ale bohužel to na ostravské nošení až tak moc není. I když co je komu do toho a párkrát jsem ho i do toho města vytáhla.

Ovšem příští týden na dovolené v zahraničí nastane jeho řádné využití!!


Natočila jsem k němu krátké video. Je to můj první pokus o video, takže není dokonalé. .)





Krásný den! .)

5 komentářů:

  1. to vypadá super :) musím zkusit

    OdpovědětVymazat
  2. Tričko se ti povedlo ! :) A video je super, určitě jich dělej víc :D :)

    Ráda bych tě pozvala na Giveaway ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!.) uvidím jaké další video mě napadne :D

      Vymazat
  3. Taky jsem dělala, spoustu dalších jiných DIY triček mám na blogu, určitě koukni.

    OdpovědětVymazat