30. července 2014

LETNÍ BOTNÍKOVÝ OBLÍBENEC

Když jsem v únoru četla tento Myynin příspěvek, zamilovala jsem se hned do slip-onů, které trefně nazvala uličnickými. 
Ve své skříni mám ráda uličnické věcí a tahle mi rozhodně nesměla chybět.
Má zamilovanost mi zůstala až do května, kdy jsem si je konečně pořídila a dnes na konci července vám je představím zde.



Nejsou foceny hned první den, když byly vytažené z krabice a jdou na nich vidět pozůstatky ostravských ulic a mé časté nošení.

Za to ale aspoň přežily dva velké lijáky a žádná známka rozlepování se! Připadá mi to u takovéhohle typu bot snad zázrak!!
Tímto je tu vychvaluji do nebes a určitě to nejsou mě poslední VAGABONDY!




Paa! .)

5 komentářů:

  1. Ty potvůrko! Já je nemám! :D A pořád je chci :))) Teď ještě víc. Vagabondy jsou bezva, já ně fakt nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je taky jen díky Tobě! .)) Jen do nich, jsou boží, pohodlné a taky nepřehlédnutelné :D

      Vymazat
    2. No, teď bych je mohla ještě stihnout i ve slevách ;). Akorát já s mojí obligátní 39 mám vždycky všecko hned vykoupené, protože tuhle velikost maj asi všichni nebo co :).
      Jsou fakt super!

      Vymazat
  2. Máš pravdu, jsou fakticky uličnické, ještě ke všemu s těmi volnými kalhotami :) Mně slip-on boty nijak nenadchly, jediné, které bych naprosto nutně musela mít jsou ty ze speciální edice od Vans se Star Wars (a to nemám ráda Vans)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas moc neholduju Star Wars. Tak asi jedině se spojit do jedné osoby a byla by to ideálka :D

      Vymazat