17. července 2014

ANANASÍ SOUTĚŽENÍ

Kdo se ještě letos nezamiloval do ananasů? 
Ananas zbožňuju chuťově, ale nemám ho ráda ani na kostičky, ani na měsíčky, ani na kolečka.. Musím si z něj v odšťavňovači udělat čerstvou šťávu a to je pro mě ta pravá slast!

A nezbožňuju ho jen chuťově, ale moc se mi líbí jako motiv celkově na cokoliv.

A proto, když jsem viděla soutěž u holek z Minty Finty, mé milované Myyny a nově objevené Evy z LoveRevamp hned bylo jasné, že do toho musím jít! .)

Jeden ananasový výtvor už jste u mě na blogu mohli vidět zde. Jestli myslíte, že jsem do soutěže poslala tento "velikonoční" tak to teda NE! 

A z čeho tedy červencové ananasy? No přece ze zažehlovacích korálků! .)

Ze začátku to měla být jen brož. U té jsem neodhadla velikost, tak se postarala o jinou pozici. 



A to není vše! .)


Brož být prostě musela, protože s ní jsem chtěla do soutěže jít! Tu jsem udělala ve dvou barevných variantách. 


No a začalo mě to s korálky tak bavit, že se přidala ještě čelenka. 



 A dokonce i gumička do vlasů. .)




 Vznikl mi tady jeden ananasový set, který celý posílám do červencové soutěže.
Držte mi palce .)




A co vy zúčastníte se taky? .)


4 komentáře:

  1. No tak ty jsi hustá! Takových ananasů! Paráda, držím moc palce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty jsi kreativní, na o bych já neměla nervy ! :D Já se do soutěže účastnit nebudu, ale tobě přeji hodně štěstí ! :)

    OdpovědětVymazat