17. dubna 2014

NOVÝ OHOZ KVĚTINÁČŮ

U různých lidí na blogu jsem viděla papírové i plátěné obaly na květináče. Líbilo se mi to, a proto tu jsem se rozhodla vyrobit si i své! .) 
Je to sice malá, ale příjemná změna v mém pokoji. .)



 Potřebujete jen 4 věci a většinu určitě budete mít doma. 
Já sháněla jen pěknou látku. Nejlepší výběr byl v IKEI, tam si určitě vyberete! Třicet centimetrů téhle látky mě stálo necelých čtyřicet korun, což mi přijde super. .)


 Látku stačí pouze ustřihnout podle velikosti květináče, plus nějaký centimetr na zahnutí nahoře i na zahnutí dole pod květináč. Připevníte a máte hotovo! 
Za 15 minut nemáte co dělat. .)






4 komentáře:

  1. Zajímavý nápad! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný nápad, vypadá to dobře a věřím, že to je příjemná změna oproti klasickým květináčům ... :-)
    lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji .) Taky můžeš vyzkoušet, není na tom nic složitého! .)

      Vymazat