17. dubna 2014

VELIKONOČNÍ ANANÁSKY

Vůbec jsem neměla v plánu zdobit vajíčka, ani nic podobného. Díky volnému dni stráveném doma a díky mamince, která ten den klasicky vajíčka zdobila, jsem se k ní přidala. 
No ovšem.. trošku s jiným nápadem. .)

Nevím, co se to děje, ale ananasy teď vidím všude. :D

Na obrázek vajíčkového ananasu jsem náhodou narazila a nepřipadalo mi to nějak složité. Taky že nebylo a ananásky jsou na světě! .)











Tahle "velikonoční výzdoba" mi naprosto vyhovuje. Nemusím ji po Velikonocích sklízet a zůstane mi tu celé jaro! .)

Jak jste výzdobu vyřešili vy?

Krásné Velikonoce všem!! .)

10 komentářů:

  1. Skvělé! Nic takového by mě nenapadlo, ale je to opravdu efektivní. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný nápad! To se mi fakt líbí! Já mám taky ananasový období :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ananasy teď nějak frčí. .) Děkuji za hezký a milý komentář! .)

      Vymazat
  3. Jéé, to je fakt super:) My letos vajíčka nezdobíme, mamka si jen nazdobila vajíčkama zlatý déšť.
    Velikonoce jdou celkově nějak mimo mě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! .)
      Taky jdou Velikonoce mimo mě. Mamka zdobila vajíčka klasicky voskem a já se k ní přidala s touhle verzí. .)

      Vymazat
  4. Tak tuhle výzdobu žeru! Super povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velikonoce sice úspěšně bojkotuju, ale tohle je vážně bezvadné! :)

    http://ordinary-sily-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat