20. února 2014

JASNÁ, NÍZKÉ TATRY

Moje první letošní zimní dovolená směřovala právě do areálu Jasná v Nízkých Tatrách. S mým nejmilejším jsme si vybrali tento areál proto, že jsme tam ani jeden ještě nebyli a v poslední době jsem jen slyšela, jak je to tam supr. 
Tak jsme si tedy naplánovali týden, ve kterém bychom vyrazili, kdy vyhrál první týden letního semestru. Volno navíc neuškodí, že..


Dovolenou jsme si naplánovali na tři lyžovací dny, středa-pátek. 
První den nám počasí moc nepřálo. Dole pršelo, nahoře padal hodně mokrý sníh. No nebyla to ideálka.
Druhý den nám to všechno vynahradil. Ze středy na čtvrtek napadlo dost nového sněhu a celý čtvrtek bylo krásně a svítilo sluníčko. Paráda! .)
V pátek jsme se přesvědčili o tom, že jsme udělali dobře a nejeli od pátku do neděle, jak bylo zprvu naplánováno. 
V pátek už bylo ve středisku hodně lidí.

Hodně lidí na sjezdovkách 
=
 čtvrtina lidí dává pozor, kam jedou, kdo je za nimi, kdo je před nimi.. ostatní jedou tak, jak se jim to zrovna hodí a na ostatní nehledí. Z čehož pak máte akorát zkaženou náladu.

Hodně lidí ve frontách na vleky 
při jednom čekání vám nejméně desetkrát někdo přejede lyže či snowboard.
Naštěstí jsme toto šílenství zažili jen jeden den. .)

Celkově se mi středisko líbilo. Každý lyžař či snowboardista si zde přišel na své. Náročné i nenáročné sjezdovky pro malé i velké. 

Fotky jsem fotila jen druhý den, kdy bylo krásně a byly nejlepší podmínky. .)




za mnou Chopok
Vysoké Tatry





vyfoťte nás prosím s Chopkem :D










Co vy? Byli jste v Jasné a líbilo se vám tam? .)

4 komentáře:

  1. Parádní! Studený, ale parádní :) V Tatrách jsem byla jednou, v létě, někde dolejš, ani nevim... jsem hrozná :))) Fotky jsou krásný, tak si to užijte a dávejte na sebe pozor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studené to ano, ale i studeno je třeba .) Jinak už jsme doma, byli jsme minulý týden. Já jsem zase hrozná, že mi trvá věčnost, než udělám pořádek s fotkami. .)
      Děkuji za krásný komentář! .)

      Vymazat
  2. NENÁVIDÍM zimu! :D Ovšem prohlížet si táák krásné fotografie mě baví! Moc se ti povedly! :) Jsem ráda, že jste si to užili.

    OdpovědětVymazat