10. listopadu 2014

PRVNÍ A NE POSLEDNÍ VÝŠIVKA

V sobotu jsem se konečně dočkala vyšívacího kurzu v Brně, který pořádala Evča z LoveRevamp. Tématem workshopu byla brož. 
Na výběr bylo hned několik tvarů, srdíčko, korunka, mráček, zmrzlina nebo lodička.



Protože mám ráda veselé a výrazné věci, rozhodla jsem se pro zmrzlinu.
Proč zmrzlina, když je půlka listopadu? Právě proto, že je listopad a na ulicích budu potkávat hlavně lidi v tmavém. 
Pokusím se ty ulice aspoň trochu oživit. .)

Na workshopu jsme se ze začátku naučily pár základních stehů, a pak se každá vrhla na své dílo.

Zmrzku asi nejčastěji budu nosit na čepicích. 
Kvůli dlouhým vlasům ji nemá moc smysl připínat na kabát nebo bundu.. Jedině s culíkem! .)




Workshop byl supr a už teď vyhlížím další! .)




4 komentáře:

  1. Super! A že je to návykový??? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně! :D Už mám vytaženou mamčinu velkou krabici s její vyšívací výbavičkou, když byla v mých letech :D a dííííky .)

      Vymazat
  2. vypada to vazne skvele ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat